اکسپلور اینستاگرام چیست؟ صفر تا صد اکسپلور اینستاگرام

 

امروزه هر شخصی که یک چیز جدید را به دیگران نشان می دهد، از اینستاگرام برداشته است. به عبارت دیگر اینستاگرام به حد بسیار زیادی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده است. بنابراین بسیار طبیعی است که به یک عاملی برای پیشرفت افراد تبدیل شود. با گذشت زمان افراد با قابلیت های اینستاگرام بیشتر آشنا شدند و دریافتند که فاکتور بسیار مهمی به نام اکسپلور در اینستاگرام تا حد بسیار زیادی می تواند به محبوبیت و پیشرفت مخاطبان اینستاگرام کمک کند. البته اینکه یک فرد بفهمد که اکسپلور چیست، چگونه باید به آن وارد شود و یا اینکه اکسپلور به کاربردهایی دارد و اینکه چگونه به ارتقای یک پیج کمک خواهد کرد، فاکتورهای بسیار همی هستند. اگر شما نیز خرید فالوور اینستاگرام از آن دسته افرادی هستید که با مفهوم اکسپلور آشنایی ندارید، می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

Description: baner-instagram-1500x500.png

منظور از اکسپلور در اینستاگرام چیست؟

در ورژن های اولیه اینستاگرام، اکسپلور صرفا متعلق به افراد با پست های محبوب بود. به عنوان مثال یک هنر پیشه خارجی که میلیون ها دنبال کننده داشت و بازدید و لایک پست هایش بسیار زیاد بود، می توانست در عرض چند دقیقه تمامی اکسپلور را تصاحب کند. بدی این نوع اکسپلور این بود که یک فرد عادی و یا حتی با استعداد هرگز نمی توانست در اکسپلور جایگاه داشته باشد. اما وقتی اینستاگرام با این مشکلات و محدودیت ها مواجه شد، تصمیم گرفت که خرید فالوور ارزان طبقه بندی و نحوه ظاهر شدن پست ها در اکسپلور را تغییر دهد.

برای دسترسی به قسمت اکسپلور اینستاگرام، به قسمت پایین اینستاگرام و به آیکون ذره بین مراجعه کنید. با انتخاب آیکون ذره بین به قسمت اکسپلور وارد خواهید شد.

اگر بخواهیم کمی به مفاهیم مربوط به اکسپلور نزدیک تر شویم، خواهیم دید که در صفحه فید یا هوم پست ها یا ویدئوهایی آپلود می شوند که شما آن ها را دنبال کرده اید. اما بخش اکسپلور ربطی به پیج هایی که دنبال کرده اید، ندارد. در واقع اکسپلور یک راه برای بازتاباندن فعالیت های روزانه شما در اپلیکیشن اینستاگرام است. به عبارت دیگر اکسپلور بخشی است که متناسب با فعالیت های شما مانند، لایک ها، کامنت ها، ذخیره سازی پست ها، همچنین استوری، لایو و هر آنچه که در محدوده جغرافیایی شما اتفاق افتاده است، پست نشان می دهد. بنابراین متوجه شدید که اکسپلور یک بخش مهم است و می تواند به معروفیت شما کمک کند.

چگونه می توانیم پست ها یا محتوای خود را به بخش اکسپلور منتقل کنیم؟

قانون اینستاگرام برای نمایش پست ها و محتواها در اکسپلور به این صورت است که بر اساس پستی که لایک می کنید و یا صفحاتی که دنبال می کنید، محتوای شما را به نمایش می گذارد. اما با تمام این اوصاف پستی قادر است به اکسپلور راه پیدا کند که جذابیت داشته باشد. در واقع چه از نظر ادیت، چه از نظر محتوا و چه از نظر بصری دارای زیبایی باشد.

در واقع به مرور اینستاگرام الگوی کاری شما را بررسی می کند. پس از بررسی فراوان بر اساس نوع محتوا و مزیت های آن پست آن ها را در اکسپلور به نمایش در خواهد آورد. بر اساس بررسی های انجام شده پست های نمایش داده شده در اکسپلور بر اساس قوانین زیر به نمایش در خواهند آمد:

v    پستی در اکسپلور نمایش داده می شود که پیش از آن شما پست های مشابه با آن را دنبال کرده اید!

v    پستی در اکسپلور به نمایش در خواهد آمد که پیش از آن عده زیادی از افراد این پست را لایک کرده یا این پست برایشان جذاب بوده است.

v    پستی در اکسپلور به نمایش در خواهد آمد که مرتبط یا متناسب با پست هایی باشد که مورد علاقه شما می باشد.

بنابراین حال که متوجه شدید، پست موجود در اکسپلور از چه نوعی می باشد، باید بدانید که با شناخت دقیق مخاطبان خود و همچنین تولید محتوای شگفت انگیز و خرید فالوور ایرانی استفاده از هشتگ های صحیح و متناسب با نوع محتوای تولید شده می توانید به اکسپلور راه پیدا کنید.

نتیجه گیری

اکسپلور یک راه رسیدن به شهرت یا محبوبیت می باشد. اگر به دنبال کسب درآمد و افزایش فالوور هستید، می توانید از طریق تولید محتوای هدفمند و همچنین فعالیت مستمر در اکسپلور به اهداف خود دست پیدا کنید.

Comments